Wednesday, February 27, 2008

Donald i spółka # 17


20 comments:

Anonymous said...

czemu juz nie ma nowych komiksów???

Anonymous said...

do czwartku powinien być kolejny nr DiS.

Anonymous said...

super :)

Anonymous said...

no i gdzie on jest?

Anonymous said...

normalnie ta strona ostatnio przestała funkcjonowac ;/ od ponad miesiaca nie ma nic nowego ;/ i dlaczego shoutboxa nie ma ??

Anonymous said...

Shoutboxa nie ma bo ciągle tam się kłócili i obrażali...
Mogła by być jakaś ramka albo co, gdzie zamieszczanoby terminy nowych komiksów na stronie... Bo takie czekanie to masakra... :/

34all said...

hey
co się dzieje, czemu niema komiksów. już koniec niedzieli :(

mam nadzieje ze w tygodniu pojawi się jakiś DiS albo gigant :)

Anonymous said...

ja bym na to nie liczył ;/ moim zdaniem juz nikomu sie nie chce skanowac tych komiksów ;/ a szkoda ... :( mysle ze to koniec juz tej stronki i trzeba czekac cierpliwie az jakis dobry człowiek założy nową i starczy mu zapału do skanowania na dłuzej ...

Anonymous said...

Mateusz Kubiak teraz ma słabe łącze - to dla tego tak mało komiksów. Ale DiS-y należą do Hipno Toad'a a on coś nie skanuje. Skaner mu się zepsuł?

Anonymous said...

ma az tak wolne łącze zeby przez miesiac nic nie wrzucic ??

Anonymous said...

A mnie się wydaje że to jakiś protest jest albo coś, po prostu się wkurzyli bo spamu wulgarnego dużo w shoutbox-ie było no i przykręcili kranik :)
Swoją drogą zauważyłem że gość od kd-yoyo też przykręcił swój kranik już długo, długo nic tam nie było dopiero niedawno pojawił się jakiś nowy KD, mam nadzieje że będą kolejne :)
Heh, a może to jakaś zmowa, bo te dwie strony mają zdaje się monopol na kaczorka, wszyscy pozakręcali swoje kraniki, było KD nie ma KD hehehehehehe :)

Anonymous said...

poprostu wszyscy tylko by wszystko chcieli a robic nima komu.

Anonymous said...

Wszak to polski naród :D

Anonymous said...

Zeskanowałem nowy świąteczny komiks. Wysłałem już do admina mam nadzieję, że zapoda go tutaj na dniach.

Anonymous said...

świąteczny? w jakim sensie?

Anonymous said...

Oto opis:
http://images31.fotosik.pl/188/b19f3463e6c099e8.jpg

Anonymous said...

to lepiej moze tutaj link podaj a nie ebdziemy czekac ...

Anonymous said...

Trzymajcie:
http://rapidshare.com/files/101495990/Zajac_roku.rar

Anonymous said...

eee to ten z najnowszego KD...

Anonymous said...

Gra ktoś w Diablo II? Mam mnóstwo itemków na sell :)